Avantiūristo būdas kaip tapti nesustabdomu gyvenime.

Avantiūristo būdas kaip tapti nesustabdomu gyvenime.

Avantiūristo būdas kaip tapti nesustabdomu gyvenime.

Kaip tapti nesustabdomu, manau dažno žmogaus klausimas, na bent jau kiekvienas nori būti geriausiu ar bent jau gauti jų privilegijas. Šis metodas kurį pradėjau naudoti savo gyvenime turbūt naujausias geriausias dalykas ką atradau per pastaruosius metus, norint pasiekti savo tikslų. Ši strategija leidžia įtvirtinti įpročius, sunaikinti žalingus, tapti kur kas produktyvesniu – efektyvesniu, keistai tačiau procese ir sutaupyti ir gauti tokį atlygį kokį nori. Ir beje metodas visiškai nemokamas.

Principas: Investuok į mažą užrašų knygutę langeliais ir konkrečiai užsirašyk ką tu nori pasiekti (Pvz. Kiekvieną dieną skaityti valandą laiko), nusistatyk kiek tau prireiks dienų/valandų/darbų tai pasiekti ir nusibraižyk tiek langelių kiek reikia sąsiuvinyje. Galiausiai maloniausias ir svarbiausias metodo elementas – Nubrėžk kokius atlygius už savo veiklą gausi. Kiekvieną kartą atlikus tai ką tu nori ar reikia, užsižymėk varnelę ir būk vis arčiau savo prizo ir tikslo. Tai būtų trumpoji šio metodo versija.

Kadangi toks principas iš esmės atrodo ganėtinai paprastas galime šiek tiek daugiau skirti laiko paaiškinti kaip mūsų smegenai taps didžiausi šio metodo fanai. Vienas iš pirmų dalykų kuo šis metodas yra nenuginčijamai puikus yra tai, jog jis atlieka du dalykus labai, gerai. Tai yra tavo tobulėjimo sekimas apčiuopiant rezultatą(Varnelės) ir apdovanojimas(Tavo norimas daiktas). Viena nesėkmes priežasčių yra tai, jog žmogus per anksti pasiduoda nematydamas iš to naudos, na, o pasinaudojus užrašų knygutę ar exel'iu jus tokias priežastis sunaikinate iš karto(Rašytinas būdas yra kur kas efektyvesnis ,bent jau man) . Na, o apdovanojimas mums yra irgi bene svarbiausias dalykas, jei taip nebūtų, manau savanoriškai niekas nedirbtų darbų kurių nenori, štai kur dažnai įkrenta žmonės nemėgstantys savo darbo, tačiau vis dar dusindami savo sielą vardan piniginės naudos. Kuomet mes gauname prizus ir apdovanojimus už tam tikrus padarytus veiksmus, mes esame „suprogramuoti“ kur kas dažniau daryti tą veiksmą ateityje.

 Vienas iš smagiausių dalykų, ką asmeniškai  teko pajusti yra tai, jog tave motyvuoja tiesiog žvilgsnis į užrašų knygutę kuomet pradedi tingėti, nes tuo pačiu metu matai ir pradedi suprasti, jog jeigu šiandien tu  neįveiksi mažų užsibrėžtų tikslų, būsi viena diena atsilikęs nuo savo tikslo ir apdovanojimo.  Kuomet tų dienų ateina per daug iš eilės, tuomet mes pradedame stagnuoti. Suvokus visa tai, atsiranda motyvacija daryti tai, ką kitu atveju tiesiog numestum į šoną ir užmirštum..

 

 

Jeigu skaitai toliau galime išsiaiškinti keletą gilesnių šio metodo principų į kuriuos asmeniškai turėtum atsižvelgti. Tikslas, Laiko tarpai, atlygis, atlygio vertė, metodo sunkumo lygiai.

Na, o metodo struktūra atrodo: [Tiksliai įvardintas tikslas –  Laiko/Darbo intervalas  – Atlygiai išdėstyti per „Laiko/Darbo intervalą“].

Tikslas – Svarbiausiai sugalvoti tikslą, galbūt jau turi jį galvoje, tad čiupk ir užsirašyk, tačiau, ką aš noriu, kad padarytum yra tai, jog kuo tiksliau įvardintum reikiamą užduotį kurią tau reikia įvykdyti. Geras pvz. Atsikelti 6:00 ryto; Skaityti knygą vieną valandą. Blogas pvz. Išmokti kažką naujo kasdien. Nors iš pradžių tai atrodo neblogas dalykas, tačiau tai nėra pakankamai tikslu, o tikslams pasiekti turi tiksliai įvardinti savo tikslą.

Laiko/Darbų intervalai –  Šis metodo elementas irgi keičiasi pagal jūsų asmeninę nuovoką, kuo tiksliau įvardinus tikslą tuo lengviau bus jį pamatuoti kiek dienų jį teks daryti ar kiek darbų, veikalų sukurti ar išrasti. Su įpročiais palyginus viskas lengva(iš dalies..) tiesiog turėkite mintyje, jog sukurti ar atsikratyti jums prireiks apie 67d. Tad turėkite šį skaičių galvoje, net jeigu norite įgauti įproti ir kitokiu būdu.

Atlygis – Šis elementas yra viso šio metodo šerdis, be jo viskas iširtų ir viskas prieš tai rašytą būtų visiškai laiko gaišimas. Atlygis kurį sau nusistatai turėtų būti užrašytas aukščiau langelių kur dedi varnas, jog matytum kiek tau liko iki jo, tai yra puikus motyvatorius. Na, o pats atlygis tai labai priklauso tuo tavęs pačio. Kiek patariu, jog atlygis neturėtų būti susikertantis su tikslu Pvz. Tikslas – „Metu svorį“ – Atlygis – Tortas. Na, o atlygis gali būti tai ko jūs norite – saldainis, knyga, kino bilietas, naujas rūbas, naujas televizorius, mašina, namas, sau suteiktas riterio titulas, viskas ko širdis geidžia. 
Geriausiai būtų, jog atlygis padėtų vystytis jūsų norimui tikslui (Jeigu norite tapti geriausias tapytojas, neleiskit sau pirkti geriausių dažų pasaulyje, leiskite nusipirkti juos kuomet jūsų įgūdžiai bus tolygūs jų kokybei – taip visada jausite norą tobulėti ir gauti geresnius instrumentus jūsų tikslui pasiekti).

Taipogi svarbus aspektas yra tai, jog susigalvokite pakankamai daug atlygių sau per tikslo įveikimo laikotarpį. Jeigu tikslas mesti rūkyti neduokite sau atlygį tik pačiame gale –  tarkim 67d. atraskite būdų save apdovanoti ir 7d ir 14d. Ir 25d. ir 40d. ir 55d., pasitelkite tiek resursų kiek galite, kad pasiektumėte savo tikslą. Na jeigu tikslas ne toks didelis gal užteks ir vieno atlygio.

Atlygio vertės proporcija tikslui – Bet kiekvienas norime daug gigantiškų dalykų. Pradžioje visada įvertink ar tavo atlygis yra proporcingas tavo tikslui. Geras Pvz. Kiekvieną dieną skaityti po 1h – 10dienų laikotarpis – nusipirkti knygą. Blogas Pvz. Kiekvieną dieną skaityti po 5min -  7dienų laikotarpis – nusipirkti 3 knygas. Tai žinoma gal kam ir savaime aiškus dalykas, tačiau mes linkę norėti daugiau gauti negu dirbti.  Žinoma jeigu turite ypač sunkų įprotį kurį norite mesti, ar dalykus kurių ypač nenorite atlikti tada atlygis ne gali, bet turi būti kur kas geresnis, didesnis negu pagunda surūkyti cigaretę ar norą suvalgyti mielai atrodantį keksiuką.

Metodo sunkumo lygis – Vėl gi pasitelkite savo išmanymu apie save patį ir nusistatykite kaip jūs sieksite savo tikslų pasinaudodami šią metodiką ar jūs bausite save kuomet praleisite vieną dieną siekiant savo tikslo dėdami kryžius nuo tikslo galo neleidžiant jums gauti atlygio kurio jūs norite, ar šiek tiek liberaliau žiūrėsite į tikslus ir tiesiog neleisite užsidėti ant savo langelio varnos tą dieną.  Viskas priklauso nuo jūsų tikslo, jūsų pačio, valios, išteklių, tad stenkitės sukurti taisykles sau, kurios veiktų jums. Vienas iš efektyvesnių būdų tai neleisti nusipirkti tai, ką jūs naudojate ir labai mėgstate – naujo albumo ar kasdien naudojamų vitaminų kurie jums padeda jaustis geriau, turint mažai resursų galima žaisti, su apribojimais, tačiau atlygis kur kas geresnis būdas.

 

Šis metodas asmeniškai man pakeitė taip kaip aš elgiuosi su savo tikslais ir padarę mane visiškai nesustabdomu kas liečia mano tikslus ir svajones. Keltis 6:00 ryto vėl tapo maloniu dalykų ir norų grįžti atgal į lovą beveik nebeliko, nes jeigu to nepadarysiu mėnesį laiko žinau, jog neleisiu sau pradėti lankyti kovos menus. Kadangi turiu silpnybę nusipirkti daugiau knygų negu perskaitau, priverčiu save skaityti kasdien bent po valandą laiko, nes žinau, kad jeigu to nepadarysiu bent dvi savaites neleisiu sau nusipirkti naujos. Kol neišmoksiu 10 tapymo metodikų, neleisiu sau nusipirkti paprastų teptukų ir po 20 technikų – dažų. Galiausiai kiekvieną dieną atlikęs šias užduotis paklausi savęs ar tai tik viskas ką galiu šiandien padaryti ir pradedi galvoti ką galiu dar naujo išmokti ar padaryti savo gyvenime.

Užrašai įkvepia, kuomet norisi tingėti, nes pažiūrėjus į juos matai, jog jeigu šiandien tu neatliksi mažų darbų savo tikslui pasiekti, tavo tikslas atsiliks dar viena diena. Na, o pasaulis pilnas žmonių kurie nenuleidžia akių nuo savo tikslo, jie ir yra tie žmonės kurie gyvenime laimi. Linkiu ir tikiuosi, jog tu būsi vienas iš tų žmonių kuris nepames žvilgsnio į savo tikslą, linkiu tapti nesustabdomu niekieno, tapk geriausiu, sėkmes.

 

Kuo jūs pasinaudojate siekiant savo tikslų?