Užrašai kurie naudingi tau

Kiekvienas širdyje turime mums labai svarbių tikslų ir svajonių. kiekviena įvykdyta užduotis, padarytas darbas ar įgyvendinta svajonė mums atneša dopaminą. Tai hormonas, kuris mus padaro patenkintais savo gyvenimu. Tačiau kas įvyksta kai siekiami tikslai nėra mieli širdžiai? Greičiausiai tai yra ne tau skirti tikslai, kurie ankščiau ar vėliau mums priveda prie depresijos. Vienas iš būdų, kuris padeda nenuklysti nuo savo tikslo - dienoraščio vedimas. Ne dienoraštis kur Gretutė kažką pasakė Jonukui, o tikslams stebėti dienoraštis. 

Atsiminsi Dienas – Keli sakiniai per dieną ir atsiminsi ką veikei prieš metus, atsiminsi geriau vardus žmonių kuriuos sutikai. Galiausiai prisiminsi dalykus kurie padarė tavo dieną puikia arba klaidas kurias padarei.

Matai Pokytį – Siekiant savo tikslo svarbu matyti teigiamą ir neigiamą pokytį. Jeigu nori sportuoti, rašykis ką valgei, kiek sportavai, kokius pratimus darei ir tai kas atneša tau teigiamą rezultatą. Matydamas viską ką darai ir kas tau atnešė teigiamus rezultatus, galėsi kur kas efektyviau keisti dalykus, kurie tau netinka ir pasiekti greičiau savo norimo rezultato. 

Matai Emocijų Kaitą – Kad ir ką darai pasirašęs kaip jauteisi, lengviau susitvarkysi su savo emocijomis, neigiamomis mintimis ir paliksi problemas ant popieriaus. 

Padeda Kūrybiškai Ir Praktiškai Veiklai – Rašydamas dienoraštį kur kas gali kūrybiškiau susidoroti su problemomis ar užsirašyti ortodoksines mintis kurios galbūt išspręs problemą. Taipogi dienoraščio vedimas padeda norint patobulinti savo rašymo sugebėjimus. 

Bus Smagu Paskaityti – Praėjus kažkuriam laikui matysi kaip keičiasi tavo mąstysena, ką pasiekei ir tiesiog bus smagu paskaityti. Nereikia kiekvieną dieną rašyti po įrašą, kad matytum progresą. Kelis kartus užsirašius ypač teigiamas situacijas, skaitydami jausit didesnį pasitikėjimą savimi ir tai suteiks motyvacijos siekiant savo tikslų.